2011. január 23., vasárnap

a mi Kübelünk története 2. rész- "The Thing" 1974

A képeket látva nagyon megörültem, mivel addigra már utánanéztem a típus változatainak, és egyből megállapítottam,hogy ez egy ritka civil modell, ráadásul mexikói gyártmány, amit csak a tengerentúlon forgalmaztak. Győzködtem a szülőket,hogy vegyük meg, mert ez nem éppen tucatmodell, végül úgy döntött a kupaktanács, hogy 1000 euro nem olyan nagy összeg, ennyiből legyen egy buliautónk :-)

2006. okt. 31-én útnak indultunk Németországba, Wuppertal mellé. Másnap sikeresen megérkeztünk, ám amikor megláttuk az autót, igencsak elkeseredtünk. Padlólemez,küszöbök,szélvédőkeret kuka, sárvédők rozsdásak, a ponyva és az oldalablakok is cserések.... Viszont nagyrészt még eredeti a fényezés, gyári matricák mindenhol megvannak, gyári bukócső van benne, motor is még az eredeti. Túllépve a kezdeti elkeseredettségen, úgy döntöttünk ,hogy ha már idáig eljöttünk,ne menjünk haza üres utánfutóval, vegyük meg némi alku után, így 800 euróért sikerült szert tennünk egy kupac rozsdára :-)

Hazaérkezésünk után a család női tagjai kis híján szívrohamot kaptak a Kübel látványától, és az első reakció az volt,hogy "egy ilyen roncsért képesek voltatok ennyi pénzt adni, lesz ebből autó egyáltalán? ".
Sajnos otthon nem volt hely az autónak, így az egyik barátunk garázsába került, és egy évre feledésbe merült a felújítás.

folyt.köv...

pár kép a hazahozatal utáni állapotról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése